18 november 2017 - Reisverslag uit Changsha, China van Michelle Konijn - WaarBenJij.nu 18 november 2017 - Reisverslag uit Changsha, China van Michelle Konijn - WaarBenJij.nu

18 november 2017

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

18 November 2017 | China, Changsha

Waarschuwing, geen gezellige en vrolijke blog stukje.

Vandaag een jaar geleden werd ik wakker en had ik een berichtje van pap. We whatsapped, maar belde niet. Hij ging naar bed en ik begon mijn dag.
Tegen het eind van de middag had ik een vliegticket naar huis en een half ingepakte koffer.
Dat heet tijdsverschil.
Nu zijn we een jaar verder en hij heeft al zoveel gemist. Niet alleen in mijn leven maar ook dat van Danny, Connie en haar jongens.
Er zijn zoveel dingen die hij moet weten. Waar hij bij had moeten zijn.
Waar we zijn nuchtere advies bij nodig hebben.
Al was het advies dat hij voor mij had vaak hetzelfde.
“maak je niet zo druk, kijk om je heen, waar je zit en das toch geweldig.”
Dus in plaats van vandaag thuis te zitten, ga ik de stad.
Ik ga om me heen kijken en alle dingen zien en doen. Ik ga genieten van vandaag en nu. Precies zoals ik van me vader heb geleerd.
Iedereen sterkte vandaag.

Whatsapp is nog steeds gedeeltelijk geblokkeerd, maar ik zal vandaag extra vaak me vpn aanzetten.

  • 18 November 2017 - 08:39

    Mam:


    Koester deze herinneringen,
    laat ze voortleven in je hart
    ik hou van je

  • 18 November 2017 - 11:28

    Jannie:

    lieve Michelle .
    Blijf je mooie herineringen bewaren
    .Maak er voor je zelf een mooie dag van
    . Dat zou je vader ook gewild hebben .

    dikke kus van ons XX

  • 18 November 2017 - 13:54

    Oom:

    Zo ben je een jaar verder heb je het even niet makkelijk, maar die woorden kloppen wel kijk om je heen en geniet, voor je het weet is het over.
    Bijna februari denk daaraan.

    groetjes van bas

  • 17 December 2017 - 13:00

    Katja:

    He Michelle,

    Ga je weer een beetje lekker in je nieuwe huisland. Heb je nog veel momenten, Oh ja dat was ook zo? Of ben je al weer helemaal ingeburgerd?
    Hoe is je sccchool dit keer? en de kinders?
    Kijk uit naar het volgende verslag

    groetjes Katja

  • 08 Juni 2018 - 12:59

    Ronald :

    Ik mag u niet

  • 08 Juni 2018 - 13:02

    Bermal :

    Komt u terug naar het Haarlemmermeer lyceum

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hoi allemaal, Na twee keer China, Spanje, Camboddia en een jaartje thuis in Nederland, ben ik nu in Koeweit geland. Komend schooljaar ga ik weer opzoek naar een nieuwe avontuur.

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 10953
Totaal aantal bezoekers 39669

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2019 - 11 Juni 2020

Koeweit

04 September 2017 - 15 Juni 2018

Changsha, China

23 Augustus 2016 - 15 Juli 2017

Phnom Penh, Camboja

03 Januari 2014 - 01 Juli 2015

Huesca, Spanje

28 Oktober 2012 - 22 November 2014

China

Landen bezocht: