6-12; dag, Sinterklaasje, dag - Reisverslag uit Zunyi, China van Michelle Konijn - WaarBenJij.nu 6-12; dag, Sinterklaasje, dag - Reisverslag uit Zunyi, China van Michelle Konijn - WaarBenJij.nu

6-12; dag, Sinterklaasje, dag

Door: michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

06 December 2012 | China, Zunyi

Als het goed is lezen jullie dit allemaal vanuit het met sneeuw bedekte Nederland. Tenzij er en paar stoute kinderen zijn mee genomen in de zak van sinterklaas.
Ik had het niet verwacht maar ja, ik mis pepernoten.
En de afgelopen dagen wou ik dat ik sneeuw zag, zoals jullie. Het lijkt hier wel meer herfst van winter. Dat zullen jullie wel aan de foto’s zien.
Gisteren en vandaag is het weer echt prachtig. Met strak blauwe lucht en een zon die te zien is. Of niet om hij de sterk is om echt naar te kijken. Heerlijk na al die dagen grijs. (Ik heb in Zunyi pas één zonnige dag gehad en toen moest ik de hele dag werken.)
Maar goed nu is het dus tijd voor foto’s. Ik hoop dat de kwaliteit een beetje goed is, want deze foto’s zijn gemaakt met me telefoon.

  • 06 December 2012 - 19:12

    Ria:

    leuk die foto's krijg je een beetje idee hoe het eruit ziet als je het over walkstrret hebt

  • 06 December 2012 - 19:57

    Rob En Jannie:

    hallo daar !!!
    nou dat ziet er goed uit mooie foto s,zo weten we een beetje waar jij je ophoud.
    en ja de pepernoten zijn al weer op ,de smaak was het zelfde hoor dus je mist niets.
    wat jij daar allemaal eet lijkt ons veel lekkerder.
    geniet maar van het mooie weer ,voor je het weet regend het weer hi hi.
    nou meid de groetjes van ons xxx doeiiiiiiiiiiiiiii
    rob en jannie

  • 06 December 2012 - 22:55

    Piet:

    Mooie foto`s Michelle, en lijkt me mooie stad zo tussen de bergen en een rivier er tussendoor.
    En pepernoten je eet ze weer voor je het weet(en teveel)

  • 06 December 2012 - 23:37

    Sharon:

    Hoi Michelle,

    Je mag gerust wat sneeuw hebben hoor!
    Wil je het per luchtpost? Ik stuur je wel wat op of ik zal de weergoden wat smsen.
    Heel veel plezier nog daar maar aan je blogs te lezen gaat dat wel lukken!

    Groetjes,
    Sharon

  • 06 December 2012 - 23:37

    Sharon:

    Hoi Michelle,

    Je mag gerust wat sneeuw hebben hoor!
    Wil je het per luchtpost? Ik stuur je wel wat op of ik zal de weergoden wat smsen.
    Heel veel plezier nog daar maar aan je blogs te lezen gaat dat wel lukken!

    Groetjes,
    Sharon

  • 06 December 2012 - 23:37

    Sharon:

    Hoi Michelle,

    Je mag gerust wat sneeuw hebben hoor!
    Wil je het per luchtpost? Ik stuur je wel wat op of ik zal de weergoden wat smsen.
    Heel veel plezier nog daar maar aan je blogs te lezen gaat dat wel lukken!

    Groetjes,
    Sharon

  • 06 December 2012 - 23:39

    Sharon:

    Sorry, telefoon reageerde niet dus nu heb je me bericht 3x .....

Tags: Zunyi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hoi allemaal, Na twee keer China, Spanje, Camboddia en een jaartje thuis in Nederland, ben ik nu in Koeweit geland. Komend schooljaar ga ik weer opzoek naar een nieuwe avontuur.

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 39840

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2019 - 11 Juni 2020

Koeweit

04 September 2017 - 15 Juni 2018

Changsha, China

23 Augustus 2016 - 15 Juli 2017

Phnom Penh, Camboja

03 Januari 2014 - 01 Juli 2015

Huesca, Spanje

28 Oktober 2012 - 22 November 2014

China

Landen bezocht: