Dinosaurussen in shopping mall - Reisverslag uit Zunyi, China van Michelle Konijn - WaarBenJij.nu Dinosaurussen in shopping mall - Reisverslag uit Zunyi, China van Michelle Konijn - WaarBenJij.nu

Dinosaurussen in shopping mall

Door: michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

12 December 2012 | China, Zunyi

Vanavond heb ik oog in oog gestaan met een Dinosaurus. Wel eigenlijk met drie.
Goed die moet ik even uitleggen.
We gingen uit eten vandaag, bij een Tai ’s restaurant. Goed gegeten, maar het bijzondere was het winkelcentrum.
Om te beginnen struikel je hier over de winkelcentrums of warenhuizen. En ze zijn enorm groot. Geloof me Middenwaard is er niets bij, dan moet het eerst drie verdiepingen bij bouwen.
Maar goed dit restaurant was dus in z’n winkelcentrum of shopping mall en ze houden hier van aan kleden. En daar stond ik oog in oog met drie dinosaurussen die bewegen. Het zijn kinderattracties, gooi een muntje in het kastje en dat ding beweegt. Wel dat kon ik jullie niet onthouden dus ik heb een filmpje gemaakt.

Verder heb ik het op school erg druk. Ik heb extra werk, een nieuwe klas. Morgen ga ik mijn Chinese collega’s samen met Kory les geven. Allemaal Kerst dingen die georganiseerd en gemaakt moeten worden. Kortom druk, druk, druk.
Ben voor het eerst naar de boekhandel geweest met Engelse boeken. Dat was grappig. Een klein boekje gekocht voor een van me leerlingen.
De boeddhistische tempel ga ik deze week als het goed is bekijken. Ik zal kijken dat ik van de week nog een stuk schrijven voor op me blog. Jullie hebben nog wat te goed, maar ik heb niet altijd even veel zin om te schrijven.
Dat komt omdat je dan s ’avonds alleen thuis zit, verhalen te schrijven voor iedereen die je niet kan spreken of zien. De verjaardagen die je mist. Dat vrolijkt niet bepaald op. En overdag heb ik het meestal druk.
Maar ik heb maandag en dinsdag weer wat aan me huis veranderd dus ik ben nu bijna zo ver dat ik dat foto’s kan gaan maken om jullie te laten zien hoe ik woon.
Mmmh, moet misschien wel eerst nog even opruimen. ;-)

  • 12 December 2012 - 16:35

    Piet:

    ruim idd maar eerst op je kamer dan was bij je broer leek wel fo die kamer ontploft was.
    Maar kan me voorstellen dat je verjaardagen mist, 21-052013 mis je er weer 1 en 21-03-2013 zalik doorgaan zo?
    Leuk dat je meer werk hebt trouwens.

    Suc 6 nicht

  • 12 December 2012 - 17:05

    Rob En Jannie:

    hallo daar!!!
    fijn om te horen dat je meer werk hebt.
    daar ging je toch voor naar China.
    wel even schrikken denk ik die grote dino s
    ach Michelle die verjaardagen (worden alemaal ouder en ze zeggen dat je er niet mooier op word dan), dus geniet nog maar van het beeld dat je voor je hebt van iemand.
    we mailen nog ,ben nieuwsgierig naar je kamer.
    x x rob en jannie

  • 18 December 2012 - 15:27

    Brede Broer:

    Ey zus,

    Verjaardag heb je niet gemist want vier het niet :p Enkel uit eten geweest met opa oma en moeders zoals je waarschijnlijk wel gehoord heb.

    Leuke verhalen, iets minder eten, iets meer avonturen zou leuk zijn :p

    Toch maar aangemeld voor die mailing, want mistte zo wel erg veel. Ik ga weer leren, nog 2 dagen en dan zijn me toetsen voorbij en heb ik eindelijk weer tijd om een beetje te leven.

    M'n Kamer is mooi hoor, laat ome Piet maar zeuren!

    Ik ga maar weer leren, rotleven hoor.

    Doe de groeten aan je leerlingen, joe!

Tags: Zunyi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hoi allemaal, Na twee keer China, Spanje, Camboddia en een jaartje thuis in Nederland, ben ik nu in Koeweit geland. Komend schooljaar ga ik weer opzoek naar een nieuwe avontuur.

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 39729

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2019 - 11 Juni 2020

Koeweit

04 September 2017 - 15 Juni 2018

Changsha, China

23 Augustus 2016 - 15 Juli 2017

Phnom Penh, Camboja

03 Januari 2014 - 01 Juli 2015

Huesca, Spanje

28 Oktober 2012 - 22 November 2014

China

Landen bezocht: