Hong Kong!!! - Reisverslag uit Zunyi, China van Michelle Konijn - WaarBenJij.nu Hong Kong!!! - Reisverslag uit Zunyi, China van Michelle Konijn - WaarBenJij.nu

Hong Kong!!!

Door: michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

22 Januari 2013 | China, Zunyi

dit bericht is van 22-01-2013 en door slechte internet verbinding niet eerder gepost.

Ik ben in HongKong!
Even uitleggen, in China gaat alles op het laatste moment.
Dus je vraag rond kerst, goh me visium loopt binnenkort af.
Dan krijg een hele hoop gedoe en misschien, weet niet zeker antwoorden.
En dan vrijdag krijg je pas definitief te horen, ja je moet naar HongKong.
Dus als een gek een vliegticket en hostel boeken.
En nu is het dinsdag en ben ik in Hongkong.
Het hele verhaal komt nog. Maar voor nu wil ik even opscheppen.
Ik schrijf dit om 1 uur middags vanaf de boulevard, na dat ik net een mcflurry heb gegeten. (Nooit gedacht dat ik die gele M zou missen)
Het is hier zeker 23 graden, ik zit weg te zweten in me spijkerbroek.
Ga zometeen het HongKong museum of arts in. Dan heb ik het lekker koel, dankzij airco.
En jij/jullie die dit lezen zitten in de sneeuw.
En of dat nog niet genoeg is. Bekijk de foto's voor het geweldige uitzicht.
Dit is mijn wraak op alle plagende berichtjes en het feit dat jullie centrale verwarming hebben.
Groetjes uit HongKong!

ps. en ja ik weet dat het bij jullie sneeuwt en vriest.

  • 24 Januari 2013 - 11:39

    Ben:

    je maakt nog eens wat mee zo en andere weertype's lekker hoor.
    Jammer dat het al weer snel over was maar je hebt het weer even meegepakt.

  • 25 Januari 2013 - 12:06

    Piet:

    Jaloers? wij? jij hebt toch je heaters en wij centrale verwarming idd.
    Maar toch leuk dat die chinezen je pushen om naar hong kong te moeten.
    Je kast staat trouwens al bij opa of hij ooit weer in elkaar gezet kan worden betwijfel ik, ik heb hem samen met Danny uit elkaar gehaald.
    Ben benieuwd waar je volgende reis heen is.

  • 25 Januari 2013 - 19:30

    Kirsten:

    Achja, heb je ook weer even Hong Kong meegemaakt ;)
    En tja, 23 graden, je kent mij en weet dus dat ik totaaaal niet jaloers ben op je :p

    Liefs, Kirsten
    p.s. Leuke oom heb jij met zn verhaal over die kast. Toevallig hielp ik ook (en had misschien wel de zwaarste taak.....):p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hoi allemaal, Na twee keer China, Spanje, Camboddia en een jaartje thuis in Nederland, ben ik nu in Koeweit geland. Komend schooljaar ga ik weer opzoek naar een nieuwe avontuur.

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 39739

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2019 - 11 Juni 2020

Koeweit

04 September 2017 - 15 Juni 2018

Changsha, China

23 Augustus 2016 - 15 Juli 2017

Phnom Penh, Camboja

03 Januari 2014 - 01 Juli 2015

Huesca, Spanje

28 Oktober 2012 - 22 November 2014

China

Landen bezocht: