pap maakt Zunyi onveilig - Reisverslag uit Zunyi, China van Michelle Konijn - WaarBenJij.nu pap maakt Zunyi onveilig - Reisverslag uit Zunyi, China van Michelle Konijn - WaarBenJij.nu

pap maakt Zunyi onveilig

Door: michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

22 April 2013 | China, Zunyi

Ik had nog beloofd, de avonturen uit Zunyi, van mij en pap.
Sinds het maar een steeds korte periode waren en ik steeds moest werken. Zijn het vaker zijn avonturen en mijn werk uren.
Maar toch, hebben we een heerlijke massage gehad. We snapten alleen niet zo goed wat die meiden nou wilden. Soms leken ze door spieren heen te willen kneden.
Heeft iemand de vertaling voor “niet zo hard” in het chinees.
De hot springs waren een groot succes. Vooral toen kory en pap heel even in een bad met kleine visjes stapten. Volgens Kory kietelde het zo erg dat hij gilde als een klein meisje. Natuurlijk hebben zijn we ook gezellig uit eten geweest. Hebben we een biertje gedronken en van het weer genoten. Maar vooral heb ik laten zien waar ik nou eigenlijk woon.

  • 22 April 2013 - 19:19

    Piet:

    Michelle dit word je niet meer afgenomen

Tags: Zunyi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hoi allemaal, Na twee keer China, Spanje, Camboddia en een jaartje thuis in Nederland, ben ik nu in Koeweit geland. Komend schooljaar ga ik weer opzoek naar een nieuwe avontuur.

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 39830

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2019 - 11 Juni 2020

Koeweit

04 September 2017 - 15 Juni 2018

Changsha, China

23 Augustus 2016 - 15 Juli 2017

Phnom Penh, Camboja

03 Januari 2014 - 01 Juli 2015

Huesca, Spanje

28 Oktober 2012 - 22 November 2014

China

Landen bezocht: