Chongqing - Reisverslag uit Tsjoengking, China van Michelle Konijn - WaarBenJij.nu Chongqing - Reisverslag uit Tsjoengking, China van Michelle Konijn - WaarBenJij.nu

Chongqing

Door: michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

08 April 2013 | China, Tsjoengking

Chongqing
Over ons hele verblijf in Chongqing hangt voor mij nu een schaduw. Omdat pap zijn vliegtuig miste dinsdag ochtend. Alle hoe en waarom en we hadden dit of dat, veranderen daar niets aan. Plus dat ik al niet blij naar Chongqing ging omdat ik wist dat pap naar huis ging en ik weer alleen in China zou achter blijven.
Dus in plaats van een half hartig verhaal te vertellen over Chongqing, ga ik vast dit jaar nog een keer naar de stad toe en vertel ik dan graag over hoe leuk de stad eigenlijk is.
Maar om met een vrolijke noot te eindigen.
Gelukkig hebben we de foto’s nog.

  • 17 April 2013 - 16:01

    Piet:

    Je moet maar zo denken je hebt wat meegemaakt, de een verscheurd zijn tickets de ander is gewoon te laat, moet wel een beetje spannend blijven micheel ook al is dat voor jou gemoedsrust niet goed.

Tags: chongqing

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hoi allemaal, Na twee keer China, Spanje, Camboddia en een jaartje thuis in Nederland, ben ik nu in Koeweit geland. Komend schooljaar ga ik weer opzoek naar een nieuwe avontuur.

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 39815

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2019 - 11 Juni 2020

Koeweit

04 September 2017 - 15 Juni 2018

Changsha, China

23 Augustus 2016 - 15 Juli 2017

Phnom Penh, Camboja

03 Januari 2014 - 01 Juli 2015

Huesca, Spanje

28 Oktober 2012 - 22 November 2014

China

Landen bezocht: